Увага! Увага! Увага! Конкурс!

Положення Всеукраїнського конкурсу відеоробіт «Актуальні та сучасні лайфхаки, які використовуються для побудови ефективного сімейного бюджету»

1. Загальні положення

1. Дане Положення визначає порядок організації та проведення Всеукраїнського конкурсу відеоробіт «Актуальні та сучасні лайфхаки, які використовуються для побудови ефективного сімейного бюджету». (далі – Конкурс)

2. Метою проведення Конкурсу є:

– надання  підтримки населенню у бажанні розкрити свій потенціал у сфері фінансової грамотності;

– створення можливостей учасникам застосувати творчий підхід та знання під час створення конкурсних робіт.

3. Основними завданнями Конкурсу є:

– розкриття потенціалу населення в застосуванні їхніх знань у сфері фінансової грамотності;

– цікаве і корисне застосування практичних знань побудови сімейного бюджету;

– пошук дієвих шляхів збереження та примноження сімейного бюджету.

– поширення актуального та практичного досвіду учасників Конкурсу

4. Організатором конкурсу виступає Юридична клініка Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого за підтримки ПроектуUSAID «Трансформація фінансового сектору».

5. Географічні межі проведення Конкурсу – територія України.

6. Форма проведення конкурсу – дистанційна

7. Учасником конкурсу може стати будь-яка особа незалежно від віку, статі, роду занять, майнового становища та будь-яких інших критеріїв, яка бажає поділитися своїм практичним досвідом у сфері розробки сімейного бюджету.

2. Вимоги до конкурсних робіт

Для того, щоб взяти участь у Конкурсі, учаснику необхідно створити відеоролик, в якому автор в обраний ним спосіб ділиться правилами (порадами, лафхаками), як побудувати сімейний бюджет, щоб він був ефективним та приносив користь.

Тривалість відео – до 5 хвилин

Учасники конкурсу самостійно створюють відеороботу (відеоролик, цифрову розповідь, відеофільм, відеопрезентацію, захоплення екрану тощо),

Особиста присутність у кадрі не є обов’язковою

До участі у Конкурсу приймаються роботи, які раніше не брали участі в подібних заходах.

Конкурсна робота може бути підготована як індивідуально однією людиною, так і колективно. У разі якщо конкурсна робота підготована групою людей, то в межах Конкурсу, вони розглядаються як один учасник.

Конкурсні роботи подаються у форматах: Windows MediaVideo, MP4, AVI, FlashVideo, MPEG, MOW, PPT.

3. Порядок проведення Конкурсу

1. Створену конкурсну роботу необхідно надіслати на адресу електронної пошти Юридичної клініки: jurclinica@ukr.net із зазначенням у темі листа «Відеоролик для конкурсу та ПІБ учасника», а також заповнити заявку, що розміщена за посиланням у Google Forms.

2. Конкурсні роботи треба надіслати у строк до 10 липня 2020 року включно.

3. Визначення переможця, здійснюється журі конкурсу, до складу якої входить керівник Юридичної клініки Янишен Віктор Петрович (Голова журі), завідувач громадської приймальні Юридичної клініки Токарь Яна Олександрівна (член журі), медіа-редактор Юридичної клініки Рудковська Мирослава Романівна (член журі).

4. Визначення переможця, здійснюється колективним рішенням журі протягом 2 (двох) тижнів.

5. Максимальна кількість балів, яку може отримати конкурсна робота – 50 балів.

6. Для обрання переможця будуть застосовуватися такі критерії:

– Відповідність конкурсної роботи заявленій темі – 10 балів;

– Чіткість і логічність викладу матеріалу – 10 балів;

– Практичність та ефективність лайфкаків, що будуть переставлені у конкурсній роботі – 10 балів;

– Оригінальність – 10 балів;

– Самостійність та новизна – 10 балів.

7. Переможцем визнається, той учасник, що набрав найбільшу кількість балів. У разі якщо 2 і більше учасників наберуть однакову кількість балів, переможцем визнається той, хто отримав найбільшу кількість балів за критерієм «практичність та ефективність»

8. Переможець конкурсу отримає винагороду у вигляді Планшету.*

*Організатор залишає за собою право змінювати модель планшету.

9. Учасник Конкурсу дає згоду на обробку його персональний даних Організаторами Конкурсу, а також на розповсюдження його конкурсної роботи на інформаційних ресурсах Організаторів (зокрема, Facebook, YouTube, веб-сайтах).

 

Ця діяльність здійснюється за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку в рамках гранта, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору». 

Рудковська Мирослава

Автор : Рудковська Мирослава

303 переглядів

0 коментарів

Залиш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *