Реформування транспорту: «ні» старому автомобільному та міському електричному транспорту?

Реформування транспорту: «ні» старому автомобільному та міському електричному транспорту?

Новий рік – нові зміни. 13 січня 2021 року у Верховні Раді України зареєстрували проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом». Назва законопроєкту вже зацікавила, адже близько 65-70 % харків’ян користуються громадським транспортом. Тож, які нововведення можливо потрібно очікувати в майбутньому?

В пояснювальній записці до законопроєкту автори наголошують, що основними проблемними питаннями у сфері пасажирських перевезень автомобільним транспортом є:

1) нестача сучасних великогабаритних, зокрема низькопідлогових, транспортних засобів для задоволення потреб споживачів транспортних послуг, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями;

2) нестабільні показники графіка руху громадського транспорту;

3) недосконалий механізм компенсації витрат підприємств пасажирського транспорту на перевезення пасажирів пільгових категорій;

4) зменшення кількості платоспроможних пасажирів.

Тож, ігнорування проблематики цих питань може призвести до зниження потенційних можливостей нинішньої системи громадського транспорту забезпечити необхідну рухомість населення, мобільність трудових ресурсів, негативно вплинути на рівень безпеки функціонування пасажирського транспорту в країні.

Крім того, як наслідок, пошириться заміна громадського транспорту особистими автомобілями, що може спричинити погіршення екологічної ситуації в країні, зростання втрат від дорожньо-транспортних пригод, нестачу вулично-шляхової мережі в містах країни.

Внаслідок цього законопроєктом пропонується суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів повинні здійснюватися автобусами, пристосованими для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, перш за все тих, які пересуваються в колісних кріслах. Крім того, автобуси повинні бути обладнані пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів з вадами зору про номер і кінцевій зупинці маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами в салоні таких автобусів для інформування пасажирів з вадами зору та слуху про зупинки, GPS-трекера. Тобто, від перевізника вимагатиметься якість й відповідність міжнародним та національним стандартам.

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом

Автор: Алиєва Аліса

Рудковська Мирослава

Автор : Рудковська Мирослава

640 переглядів

0 коментарів

Залиш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *