Процедура надання компенсацій споживачам електроенергії

Часто бувають випадки коли споживач сумлінно сплачує всі платежі за користування електроенергією, а у постачальника через якісь причини відбуваються перебої в енергопостачанні населення. В даному випадку слід звернутися до постанови  НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання»

 

Порядок був розроблений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів. Існує 2 види стандартів – гарантовані та загальні.

В табличці нижче вказані гарантовані стандарти та розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання.

Тип послуги Стандарт Розмір компенсації (без ПДВ), грн
З 01.01.2018
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.:
для стандартного приєднання 5 робочих днів 200
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) 15 робочих днів 200
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) 30 робочих днів 200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів 200
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів 200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів 400
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів 400
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) 5 робочих днів 200
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:
у містах 3 робочі дні 200
у сільській місцевості 5 робочих днів 200
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні 24 години 200
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт 7 робочих днів 100
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше 14 робочих днів 200
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) 20 днів 200
Письмове звернення споживача місяць 200
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) 20 днів 200

 

Автор: Коваль Владлен

Рудковська Мирослава

Автор : Рудковська Мирослава

101 переглядів

0 коментарів

Залиш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *