Граничні об’єми споживання природного газу… Типовий договір

Як користуватися нежитловими приміщеннями та хто відповідальний за їх утримання

ГРАНИЧНІ ОБ’ЄМИ 
споживання природного газу населенням у разі порушення вимог Кодексу газорозподільних систем

Тип та комбінації обладнання Одиниця виміру Граничний обсяг споживання
Плита газова за наявності централізованого гарячого водопостачання м куб. людино-місяць 9,8
Плита газова у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача 18,3
Плита газова та водонагрівач 23,6
Опалювально-варильна піч (кухонне вогнище) – на приготування їжі, підігрівання води та інші побутові потреби: м куб. метрів людино-місяць в міжопалювальний період
включно до трьох мешканців 70
на кожного наступного мешканця 45
Опалювально-варильна піч (кухонне вогнище) на опалення, приготування їжі, підігрівання води та інші побутові потреби: м куб. м кв. на місяць в опалювальний період
включно до 20 м кв. метрів опалювальної площі 20
на кожний додатковий м кв. опалювальної площі 11
Індивідуальне опалення в будинках, крім будинків, де встановлено опалювально-варильну піч (кухонне вогнище) (на 1 м кв. опалювальної площі) м куб. м кв. на місяць в опалювальний період 11,0

 

Типовий договір розподілу природного газу затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 №2498

 

КОНТАКТ-ЦЕНТРИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

м. Харків – ПАТ «Харківміськгаз» (057) 76-65-104 (067) 01-07-104 contact@khgor.104.ua; ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (057) 728-93-04 contact@khgaszbut.104.ua

інші н.п.Харківської обл. – ПАТ «Харківгаз»(057) 76-62-104 (067) 01-13-104 contact@kh.104.ua                                                                                                       З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:

  • показання лічильника
  • дізнатись стан особового рахунку (борг або переплата, показання лічильників, дані щодо зарахування сплачених споживачем коштів)
  • консультації за розрахунками, платіжними документами (як заповнювати квитанцію)
  • дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти
  • консультації з укладання договору (підписання заяви-приєднання) чи переоформлення особового рахунку (де і яким способом це можна зробити, які потрібні документи)

Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.                                                                    Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями. (Згідно з  https://104.ua/ua/gas/id/call-center-13586)

 

Автор: Заїка Анастасія

Рудковська Мирослава

Автор : Рудковська Мирослава

1 418 переглядів

0 коментарів

Залиш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *