ГРАНИЧНІ ОБ’ЄМИ
споживання природного газу населенням у разі порушення вимог Кодексу газорозподільних систем
Тип та комбінації обладнання | Одиниця виміру | Граничний обсяг споживання |
Плита газова за наявності централізованого гарячого водопостачання | м куб. людино-місяць | 9,8 |
Плита газова у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача | 18,3 | |
Плита газова та водонагрівач | 23,6 | |
Опалювально-варильна піч (кухонне вогнище) – на приготування їжі, підігрівання води та інші побутові потреби: | м куб. метрів людино-місяць в міжопалювальний період | |
включно до трьох мешканців | 70 | |
на кожного наступного мешканця | 45 | |
Опалювально-варильна піч (кухонне вогнище) на опалення, приготування їжі, підігрівання води та інші побутові потреби: | м куб. м кв. на місяць в опалювальний період | |
включно до 20 м кв. метрів опалювальної площі | 20 | |
на кожний додатковий м кв. опалювальної площі | 11 | |
Індивідуальне опалення в будинках, крім будинків, де встановлено опалювально-варильну піч (кухонне вогнище) (на 1 м кв. опалювальної площі) | м куб. м кв. на місяць в опалювальний період | 11,0 |
КОНТАКТ-ЦЕНТРИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ПРИРОДНОГО ГАЗУ
м. Харків – ПАТ «Харківміськгаз» (057) 76-65-104 (067) 01-07-104 contact@khgor.104.ua; ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (057) 728-93-04 contact@khgaszbut.104.ua
інші н.п.Харківської обл. – ПАТ «Харківгаз»(057) 76-62-104 (067) 01-13-104 contact@kh.104.ua З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:
Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом. Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями. (Згідно з https://104.ua/ua/gas/id/call-center-13586)
Автор: Заїка Анастасія
0 коментарів